Grensverleggende zakelijke telefonie en internet

MTTM (Message to the Moon) is dé full service telecomaanbieder voor de zakelijke markt. Met een breed pakket aan telefonie- en internetdiensten willen wij voor u het onmogelijke waar maken — Nothing is impossible!

IVR
Veelgestelde vragen

Wat is IVR?

Een Interactive Voice Response (IVR) maakt van een servicenummer een professionele telefooncentrale. Een IVR begroet bellers en helpt ze om zo snel mogelijk de juiste persoon te spreken of op een andere manier geholpen te worden. Een IVR begroet bellers en helpt ze zo snel mogelijk de juiste persoon te spreken of op een andere manier geholpen te worden. De IVR kan hiervoor gebruik maken van gegevens uit het gesprek, zoals het bellende of het gebelde nummer, de dag en het tijdstip waarop het gesprek plaatsvindt of de toetsen op uw telefoon om bijvoorbeeld keuzes te maken.

Wat is een telefooncentrale in de Cloud?

Tegenwoordig staat bijna alles in de Cloud. Zo ook de telefooncentrale. De telefooncentrale is toegankelijk via het internet en u kunt alles beheren vanuit een krachtige online portaal. U heeft dezelfde opties als met een fysieke telefooncentrale, maar u kunt instellingen veel makkelijker aanpassen omdat u belt via internet. Zo kunt u eenvoudig belgroepen instellen, medewerkers toevoegen, een keuzemenu instellen en nummers doorschakelen.

Wat zijn de voordelen van IVR?

  • Vergroot de klanttevredenheid doordat u het gesprek begint met een vriendelijk welkomstbericht
  • Werk efficiënter doordat bellers veel vaker direct de juiste medewerker aan de lijn krijgen
  • Bespaar kosten doordat de vragen sneller beantwoord worden en de problemen sneller opgelost worden
  • Versterk uw imago door een vlotte en snelle afhandeling van telefoongesprekken