Grensverleggende zakelijke telefonie en internet

MTTM (Message to the Moon) is dé full service telecomaanbieder voor de zakelijke markt. Met een breed pakket aan telefonie- en internetdiensten willen wij voor u het onmogelijke waar maken — Nothing is impossible!

Uw zakelijke telefonie en/of internet opzeggen

Samen met andere aanbieders hebben we afspraken gemaakt over regels om het opzeggen van uw zakelijke telefonie en internet makkelijker te maken. De regels gelden vanaf april 2016. We hebben dit onder andere gedaan omdat sommige aanbieders met het gebruik van langdurige contracten proberen u als klant lang vast te houden. MTTM staat voor transparant en helder. Hier leest u meer over opzeggen en overstappen.

Op deze website staat duidelijk beschreven hoe u uw diensten kunt opzeggen en waar u rekening mee dient te houden. Of wilt u overstappen? Hier leest u alles over de Overstapservice Zakelijk. Daarmee weet u direct waar u aan toe bent.

Wist u dat u bijna altijd een boete betaalt als u binnen de looptijd van uw contract uw zakelijke telefonie en/of internet wilt opzeggen of wilt overstappen naar een andere aanbieder? Wij verwelkomen u graag als klant en bieden u daarom altijd aan om (een deel van) de slotnota van uw huidige aanbieder te betalen.

 

Overstappen

Wilt u overstappen? Maak dan gebruik van de Overstapservice Zakelijk. Indien u zich eerst wilt oriënteren kunt u zich op onze website alvast inlezen.

 

Opzeggen

Wij betreuren het ten zeerste als u ons als klant wilt verlaten. Misschien kunnen wij u helpen of met u meedenken? Belt u ons gerust voor overleg met één van onze adviseurs. Op 088 8000 800 optie 1 staan wij voor u klaar.

Toch opzeggen? Dan kan natuurlijk. Uw opzegging dient schriftelijk en ondertekend bij ons bekend te worden gemaakt. Uw opzegbrief moet geadresseerd zijn aan MTTM. Op onze contactpagina vindt u onze gegevens. Vermeld in een opzegbrief uw bedrijfsgegevens en klantnummer, de datum per wanneer u de diensten wilt opzeggen en de telefoonnummers die erbij betrokken zijn. Informatie over uw einddatum, uw telefoonnummers en bijbehorende diensten kunt u terugvinden in uw persoonlijke omgeving via www.mijnMTTM.nl. Alle facturen dienen voldaan te zijn om uw opzegging in behandeling te nemen.

MTTM behoudt zich het recht voor de opzegging te weigeren indien deze niet voldoet aan onze algemene voorwaarden. Zie hiervoor Artikel 11. U kunt er altijd voor kiezen om op te zeggen, echter hanteren wij regels indien uw abonnement nog niet opzegbaar is. In zo’n geval hanteren wij ook een afkoopsom. Deze is gebaseerd op de kosten als gevolg van de annulering en bedraagt de kosten gedurende minimaal 75% van de minimum overeengekomen contractperiode, de daarbij horende jaarkosten, vermeerderd met de eventueel ontvangen kortingen en de aan installatie gerelateerde kosten. Indien u niet opzegt, maar wel overstapt naar een andere aanbieder berekenen wij €750 extra bovenop de slotnota.

 

Zelf opzeggen wij uw huidige aanbieder

Indien u geen gebruik wilt u kunt maken van de Overstapservice Zakelijk kunt u uw contract ook zelf opzeggen. Kijk hier voor de procesbeschrijving zelf opzeggen.

 

Vragen?

Heeft u de juiste procesbeschrijvingen gelezen maar toch nog vragen? Voor vragen over opzeggen of overstappen kunt u het best telefonisch contact met ons opnemen via 088 8000 800 optie 1.