Tring.nl,

Tring.nl is onderdeel van de MTTM familie. Als onderdeel van MTTM specialiseert Tring.nl zich in het leveren van hosted voice, internetdiensten en overige verbindingen voor het MKB in Amsterdam en omgeving.

Bekijk het aanbod

Tring.nl,

Tring.nl is onderdeel van de MTTM familie. Als onderdeel van MTTM specialiseert Tring.nl zich in het leveren van hosted voice, internetdiensten en overige verbindingen voor het MKB in Amsterdam en omgeving.

Bekijk het aanbod

Dé telefonie- en internetspecialist
voor het MKB in groot Amsterdam.

Bij Tring.nl staat professionaliteit en persoonlijk contact centraal. Tring.nl zorgt voor klantbinding door zich te onderscheiden van de telecomreuzen door telefonie- en internetpakketten aan te bieden die volledig naar de wensen van de klant samengesteld zijn. Iedere ondernemer heeft immers andere behoeften en wensen, Tring.nl zorgt er voor dat u krijgt wat u wilt. En omdat we graag willen weten wat u nodig heeft, en u zo goed mogelijk willen helpen, komen we graag bij u op locatie. Zowel voor het bespreken van de mogelijkheden als het installeren van onze dienst(en). Bij Tring.nl bent u altijd verzekerd van persoonlijk contact.

De voordelen van de dienstverlening van Tring.nl

  • Maatwerk: geen standaardoplossingen. We komen persoonlijk langs om de beste opties voor u te bespreken.

  • Persoonlijke service: Een persoonlijke accountmanager en altijd dezelfde monteur, vragen worden direct opgepakt & snel opgelost.

  • Gemak: Complete integratie van de dienstverlening bij u op locatie.

Meer over Tring

Tring.nl is onderdeel van de MTTM familie. Met Tring.nl kunt u zakelijk bellen en gebeld worden over het internet (VoIP). Dit is voordelig, gemakkelijk, en u belt altijd over één zuivere lijn. Daarnaast staat Tring.nl voor persoonlijk contact in Amsterdam en omgeving. Bij ons spreekt u altijd met dezelfde accountmanager en komt uw vertrouwde monteur persoonlijk langs om u te helpen als u vragen heeft. Dat is de persoonlijke service van Tring.nl.

Tring.nl biedt mobiele en vaste nummers, internet en zakelijke telefonie. Overzichtelijk in één abonnement.

Maatwerk: “Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent”

Tring.nl biedt maatwerk en service. Onze accountmanagers komen persoonlijk bij u langs en zorgen ervoor dat u diensten kiest die compleet bij uw persoonlijke behoeften passen. Zo stellen wij ieder zakelijke telefonie en/of zakelijk internet pakket persoonlijk met u samen, zodat het perfect aansluit bij uw wensen. Vervolgens komt onze monteur bij u langs om uw diensten aan te sluiten en deze gaat pas weg als alles werkt en u weet hoe u optimaal gebruik kunt maken van uw diensten.

Persoonlijke service

Onze accountmanagers willen u optimaal van dienst zijn. Ze komen geregeld persoonlijk bij u langs om te achterhalen wat uw behoeften en wensen zijn, ook als die niet veranderen! De accountmanager luistert naar uw behoeften en wensen en, zoekt samen met u, naar de beste oplossing. Zodat u altijd de service krijgt die u verdient.

Gemak

Tring.nl wil het haar klanten gemakkelijk maken. U hoeft zelf geen verstand te hebben van de huidige technieken die internet en bellen razendsnel en eenvoudig maken. We luisteren naar uw vragen en wensen en stellen op basis daarvan een persoonlijk voorstel voor u samen. Wil u een aparte bedrijfsvoicemail, doorschakelmogelijkheden, conference call mogelijkheden, een automated voice respons systeem, bedrijfswifi of pinbetalingen via internet? U vraagt, wij leveren. Dat is nog eens ontzorgen!

Wat anderen zeggen

“Mobiele en vaste telefonie én internet: bij Tring.nl zit het allemaal, vertrouwd onder één dak.”

Op telecommunicatiegebied zijn wij geen makkelijke klant. Prachtig als alles werkt, maar wanneer internet of telefonie eruit ligt, tonen we weinig begrip. Dan zijn we geïrriteerd en dat laten we ook weten. We zijn in die zin een veeleisende klant. Het is de verdienste van Tring.nl dat problemen zelden voorkomen. En áls ze voorkomen, worden ze snel en adequaat opgepakt. Zo is er sporadisch een internetstoring. Dat ligt meestal niet aan Tring.nl. We maken gebruik van het KPN kabelnetwerk. Een kracht van Tring.nl is dat ze op een zaterdag of zondag ook gewoon helpen. Wanneer de oorzaak bij KPN blijkt te liggen, wordt KPN ingeschakeld om het probleem op te lossen. Goede service, want zonder hen hadden we niet geweten waar het probleem überhaupt lag. Als Tring.nl de storing wél zelf op kan lossen, is dat normaal gesproken binnen een dag geregeld. Die adequaatheid merken wij constant bij Tring.nl.

Expat Housing, 20-03-2015

“Tring.nl biedt ons met VoIP-telefonie veel meer mogelijkheden dan het ouderwetse analoge bellen”

Wij maakten tot enkele jaren geleden gebruik van een traditionele leverancier voor onze vaste telefonie, totdat we een telefoonnummer wilden toevoegen. Hier moest een nieuw abonnement voor worden aangevraagd en afgesloten. Dit is duur en niet flexibel. Tring.nl liet ons zien dat we eenvoudig onze vaste nummers aan onze mobiele nummers kunnen koppelen en dat je via het internet telefoonnummers kunt toevoegen en verwijderen, zonder extra factuur. Die nummers zijn direct beschikbaar en dat is erg handig. Geen gedoe met contracten of opzegbrieven, laat staan extra kosten. De andere mogelijkheden bij Tring.nl zijn legio: voicemail, conference call, automated voice response, scheiden van bedrijfskosten en privé bellen op hetzelfde mobiele toestel…Internetbellen is gewoon veel slimmer dan het ouderwetse bellen. Dáárom zijn we overgestapt. En ik weet zeker dat we daar in de toekomst nog veel meer van gaan profiteren.

Westergasterras, 05-03-2015

“Dankzij Tring.nl bellen we nu betrouwbaarder, flexibeler én goedkoper.”

Wij waren altijd tevreden over onze telefoonleverancier. Totdat ons kantoor verhuisde: toen kwamen de beperkingen van de verouderde techniek aan het licht. Onze telefooncentrale lag er om de haverklap uit, onze leverancier moest allerlei kostbare kunstgrepen uithalen, en toen nóg lag de telefooncentrale er regelmatig uit. Zodra we met teveel mensen tegelijkertijd belden, ging het mis. Dat kun je gewoon niet hebben. Bovendien werd de telefoonrekening ook steeds hoger. Bij Tring.nl gaat het allemaal veel eenvoudiger. Hoe? Met VoIP, bellen via internet. Op ons nieuwe adres lag een glasvezelnetwerk, dus besloten wij gebruik te maken van de nieuwe techniek. Het was een hele verademing. We kunnen nu onbezorgd bellen zonder dat de verbinding wegvalt. Die betrouwbaarheid zou vanzelfsprekend moeten zijn en dat is het nu ook weer. We hebben nu bijna geen belkosten meer, maar een vast tarief op abonnementsbasis. Niet alleen goedkoper dus, maar ook heel veel flexibiliteit.

Fier advocaten, 05-03-2015

Contact Tring.nl

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Bezoekadres
Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam

Postadres
tring.nl
Postbus 59141
1040 KC Amsterdam

Telefoon: 020 – 620 00 02

ACM-registratie:
941702

IBAN:
NL20INGB0007136629

KVK-nummer:
30221794

BTW nummer:
NL817439092B01

*Op al de diensten van Tring.nl zijn de Algemene Voorwaarden en Fair Use Policy van MTTM van toepassing.

Tring.nl is gespecialiseert in het leveren van:

Telefonie

  • Zakelijke telefonie Abonnement 1: Flexibel bellen (vanaf 1 lijn)
    U betaalt per gesprek en de vaste abonnementskosten. Ideaal voor de ondernemer die niet zo veel belt, maar wel bereikbaar wil zijn.

  • Zakelijke telefonie Abonnement 2: Onbeperkt bellen (vanaf 2 lijnen)
    U kunt onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor een vast bedrag per maand.

  • VoIP-Cloud-Netwerk-Storage:
    Dé integratie van mobiel en vast. Mis nooit meer een gesprek!

Internet

  • Internetverbinding:
    Via xDSL, Coax of glasvezel. Zo bent u ervan verzekert dat u de snelste verbinding krijgt
  • Bedrijfswifi:
    Via het modem of de router, maar altijd het best mogelijke signaal
  • Gescheiden wifi of back-up verbinding:
    Een gescheiden wifi netwerk voor uw gasten/klanten of een back-up verbinding bij storingen

Overige diensten

  • IP Camera:
    Met een IP Camera kijkt u live naar wat er in en/of buiten uw zaak gebeurt. Gebruik de IP Camera als beveiligingscamera of als camera bij de deurbel.
  • Pinbetalingen via internet:
    Pinbetalingen via internet zijn veilig en snel. U betaalt bij Tring.nl een vast bedrag per maand in plaats van een bedrag per transactie. Wel zo eerlijk.
  • Anywhere nummers voor alle medewerkers:
    Met een anywhere nummer bent u altijd en overal bereikbaar, op hetzelfde nummer. Ook als u onderweg bent!
  • All inclusive installatie en servicemogelijkheden:
    Bij all inclusive installatie levert Tring.nl álles! Het bekabelingsnetwerk tot en met de installatie van de toestellen en een toesteldemonstratie. Met het servicepakket staat Tring.nl 24/7 voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en oplossingen te bieden.

Persoonlijke service en maatwerk:

Onze accountmanagers maken het u zo gemakkelijk mogelijk door de diensten aan uw persoonlijke behoeften aan te passen. Ieder zakelijke telefonie- en/of internetpakket stellen wij persoonlijk voor u samen, zodat het perfect aansluit bij uw wensen. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

Voorstel op maat?

Bel ons op 088 8000 800 of laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u terug.

Ontvang meer informatie

Laat je email adres achter en ontvang een overzichtelijke brochure

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Corporate
maatwerk

088 8000800

Speciaal voor grote organisaties verzorgen wij op maat gemaakte oplossingen. Neem contact op met uw Corporate Account Manager om de wensen door te nemen.

Servicenummers

Contact

Contactpagina
+31(0)88 800 08 00
Kingsfordweg 151
1043 GR AMSTERDAM
Nederland

Om u beter te helpen, vragen we u uw bedrijfsnaam op te geven.
Dan zoeken wij uw gegevens erbij en kunnen we u optimaal van dienst zijn!